Bc. Marcela Báčová

Diplomová práce

Středoškolské učebnice jako cesta k filozofii

High school philosophy textbooks as a journey to philosophy
Anotace:
Diplomová práce se věnuje učebnicím a výuce filozofie na středních školách od 19. století do současnosti. Předmětem této práce je představit učebnice filozofie se zaměřením na probíraná témata i metodický postup v nich. Výsledkem je ukázat rozdíly v přístupu autorů k učebnicím filozofie a porovnat učebnice z různých období.
Abstract:
This thesis deals with textbooks and teaching philosophy in high schools from the 19th century to the present. The object of this work is to introduce the philosophy textbooks focusing on the topics discussed and methodical process in them. The result is to show the differences in the approach of the authors and compare philosophy textbooks from different periods.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2015
  • Vedoucí: doc. PhDr. Helena Pavlincová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Mgr. Zdeňka Jastrzembská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta