Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Corporate, social, responsibilityKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
THE IMPACT OF CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY ON COMPANY’S BUSINESS REPUTATION
(Svetlana Kivi)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//ln0gc6// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
Business Ethics and Corporate Social Responsibility in Bolivia
(ANA LUCIA ASCARRUNZ LOBO)2020, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//uzzm4l// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
(Kateřina Skalická)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/owf67/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
(Lucie Zábranská)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bzf66/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podnikatelská kultura, image podnikatele a jejich řízení
(Bibiana Janebová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola Sting, o.p.s.
• https://is.sting.cz/th/zsh7b/ | Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních podniků | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Klára Pokutová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uncqd/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
(Markéta Kubíková)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rn3u4/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Firemní identita, image, kultura
(Klára Sovová)2014, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
• http://theses.cz/id//1zmi4r// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika | Práce na příbuzné téma
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
(Lucie Křemenová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/xtq8j/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Mýtus o Persefoně a jeho sociální aspekty: výukový program pro žáky základních škol s prvky dramatické výchovy
(Zuzana Matonohová)2020, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/z2qca/ | Pedagogika / Sociální pedagogika | Práce na příbuzné téma