Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
MarketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Public relations vybrané neziskové organizace
(Veronika Hašková)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/obyq0/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Důležitost public relations ve fotbalovém klubu
(Erik Krajdl)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/kz1hd/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách (studium pro absolventy VOŠ) | Práce na příbuzné téma
Public relations nadačního fondu
(Tereza SOKOLOVÁ)2024, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//uxdby9// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Jak zvládnout propouštění zaměstnanců z hlediska vztahů s médii a veřejností (public relations)
(Petr Václavík)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ks21b/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Public relations vybrané neziskové organizace
(Adam Rapák)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ukba4/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Yuliya Laas)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nqj3y/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Využití komunikačnícho mixu u subjektů cestovního ruchu; Using of
(Anna Lisina)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Timur Panov)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rpu7g/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
(Eli Goldmann)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k1hd5/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Sabine Koch)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k0iah/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma