Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Marketingov%25C3%25A1%2520strategieKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Optimalizace online marketingové strategie firmy s využitím konceptu See, Think, Do, Care
(Lucie Čakrdová)2021, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//ai2k7a// | Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Proposal of a Marketing Strategy
(Jana Ludíková)2008, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/grdmq/ | Ekonomika a management / Podnikové hospodářství | Práce na příbuzné téma
Proposal of a Marketing Strategy
(Jana Ludíková)2008, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/grdmq/ | Ekonomika a management / Podnikové hospodářství | Práce na příbuzné téma
Non-verbal Salesperson Behaviour in the B2B Environment
(Nico Thümler)2023, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91246 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza internetové komunikace firmy na B2B trhu
(Jan Skyba)2014, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/102435 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingové strategie společnosti BTL Healthcare Technologies na trhu B2B
(Lukáš Löffelmann)2022, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/jbqrdm/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace na trhu B2B a její analýza ve vybrané společnosti
(Ondřej Lustyk)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71876 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza potenciálu e-aukcí na trhu B2B
(Jarmila Štolfová)2010, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/79676 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma