Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 28 prací)
Telefonická komunikace s klienty na call-centru ČSSZ
 (Eva Šámalová)

2010, Bakalářská práce, UHK, Pedagogická fakulta / Univerzita Hradec Králové

http://evskp.uhk.cz/eB659 | Sociální politika a sociální práce / Sociální a charitativní práce | Práce na příbuzné téma

Analýza klíčových prvků telefonické komunikace se zákazníkem
 (Yevheniia Kramaruk)

2022, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.

http://theses.cz/id//g44hnz// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Komunikácia v súvislosti s úverovými prípadmi K&H Bank v Putnok
 (Tímea Trögerné Rási)

2012, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

https://is.ambis.cz/th/ew4vy/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma

Telefonická komunikace s klienty na call-centru ČSSZ
 (Eva Šámalová)

2010, Bakalářská práce, UHK, Pedagogická fakulta / Univerzita Hradec Králové

http://evskp.uhk.cz/eB659 | Sociální politika a sociální práce / Sociální a charitativní práce | Práce na příbuzné téma

Analýza klíčových prvků telefonické komunikace se zákazníkem
 (Yevheniia Kramaruk)

2022, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.

http://theses.cz/id//g44hnz// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Komunikace zdravotnického záchranáře s vybranými skupinami pacientů
 (Michaela VÍTKOVÁ)

2016, Bakalářská práce, Zdravotně sociální fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH

http://theses.cz/id//nwv96w// | Specializace ve zdravotnictví / Zdravotnický záchranář | Práce na příbuzné téma

Analýza klíčových prvků zavedení úspěšné prodejní strategie ve vybraném subjektu
 (Jana Sýkorová)

2013, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

https://is.vstecb.cz/th/lj363/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Práce na příbuzné téma

AI-based Solution for automated call scoring and quality monitoring in call centers
 (Oleg Gerasimov)

2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/90919 | Data a analytika pro business / | Práce na příbuzné téma

Call centrum jako součást podpory klienta
 (Adéla Jílková)

2015, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

https://is.ambis.cz/th/erzvy/ | Ekonomika a management / Finance | Práce na příbuzné téma

An integration of automated call center into a SAP system
 (Michaela Horváthová)

2022, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/thh59/ | Řízení softwarových systémů a služeb / Řízení vývoje softwarových systémů | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 28 prací)