Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Telefonická komunikace s klienty na call-centru ČSSZ
(Eva Šámalová)2010, Bakalářská práce, UHK, Pedagogická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB659 | Sociální politika a sociální práce / Sociální a charitativní práce | Práce na příbuzné téma
Analýza klíčových prvků telefonické komunikace se zákazníkem
(Yevheniia Kramaruk)2022, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//g44hnz// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Komunikácia v súvislosti s úverovými prípadmi K&H Bank v Putnok
(Tímea Trögerné Rási)2012, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/ew4vy/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Telefonická komunikace s klienty na call-centru ČSSZ
(Eva Šámalová)2010, Bakalářská práce, UHK, Pedagogická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB659 | Sociální politika a sociální práce / Sociální a charitativní práce | Práce na příbuzné téma
Analýza klíčových prvků telefonické komunikace se zákazníkem
(Yevheniia Kramaruk)2022, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//g44hnz// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Komunikace zdravotnického záchranáře s vybranými skupinami pacientů
(Michaela VÍTKOVÁ)2016, Bakalářská práce, Zdravotně sociální fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//nwv96w// | Specializace ve zdravotnictví / Zdravotnický záchranář | Práce na příbuzné téma
Analýza klíčových prvků zavedení úspěšné prodejní strategie ve vybraném subjektu
(Jana Sýkorová)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/lj363/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Práce na příbuzné téma
AI-based Solution for automated call scoring and quality monitoring in call centers
(Oleg Gerasimov)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90919 | Data a analytika pro business / | Práce na příbuzné téma
Call centrum jako součást podpory klienta
(Adéla Jílková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/erzvy/ | Ekonomika a management / Finance | Práce na příbuzné téma
An integration of automated call center into a SAP system
(Michaela Horváthová)2022, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/thh59/ | Řízení softwarových systémů a služeb / Řízení vývoje softwarových systémů | Práce na příbuzné téma