Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ohlas%2520z%25C3%25A1h%25C5%2599ebsk%25C3%25A9ho%2520velezr%25C3%25A1dn%25C3%25A9ho%2520procesuKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
(Milena Osipova)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zk6gs/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Projekt řízení vztahu se zákazníky ve společnosti ZPS - FRÉZOVACÍ NÁSTROJE a.s.
(Kristýna Křížanová)2017, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//cmh911// | Ekonomika a management / Management a marketing, specializace Design management | Práce na příbuzné téma
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
(Kateřina Kozlová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x1grt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Finanční řízení podniků ve vztahu k Průmyslu 4.0
(Lucie Tarantíková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/jf033/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
(Jan Králík)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jsobv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
(František Řiský)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/issnq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingu se zaměřením na vztahy se zákazníky ve společnosti XYZ, po vzoru firmy Baťa a. s. do roku 1939.
(Ondřej Popelka)2021, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//skyipg// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Marketingová služba pro systémy na řízení vztahů se zákazníky
(Juraj Jakubík)2015, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//vxzg4k// | Elektrotechnika, elektronika, komunikační a řídicí technika / | Práce na příbuzné téma
Implementace e-marketingu v komunikaci firmy se zákazníky ve vybrané firmě.
(Adam Babiš)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/zsfm0/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Význam výzkumu potřeb, požadavků a očekávání zákazníků pro řízení vztahů se zákazníky
(Yana Litvinova)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n7olr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma