Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Inzerce v tištěné podobě - prostředek komunikace zadavatele s potenciálními klienty
(Kateřina POKORNÁ)2006, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//mjq502// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Inzerce v mediích v období první republiky
(Barbora Kartáková)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ilvhi/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Psychologické faktory ovlivňující úspěšnost inzerce při výběru kandidátů
(Hana Řádková)2017, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vwmg9/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Mediální trh v České republice
(Aneta Rozmahelová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/q17sr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Psychologické faktory ovlivňující úspěšnost inzerce při výběru kandidátů
(Petra Němcová)2017, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/s8oko/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Inzerce v tištěné podobě - prostředek komunikace zadavatele s potenciálními klienty
(Kateřina POKORNÁ)2006, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//mjq502// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Inzerce v tištěné podobě - prostředek komunikace zadavatele s potenciálními klienty
(Kateřina POKORNÁ)2006, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//mjq502// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň společnosti Tesco Stores ČR, a.s.
(Iva Šlemendová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uv950/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Volba optimálních mediatypů pro reklamní kampaň
(Petra Klosová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nbqbj/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Volba optimálních mediatypů pro vybranou reklamní kampaň
(Veronika Pelikánová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wg2vp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma