Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
KRITÉRIA VÝBĚRU MÉDIÍ PRO REKLAMNÍ KAMPAŇ V MĚNÍCÍM SE PROSTŘEDÍ MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ
(Alexandr Vostrý)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//z8v74l// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň
(Michal Poláček)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ctkkq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň společnosti La Pura Vita
(Luděk Hrdlička)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cw0yl/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň sdružení Český ráj
(Evgeny Lyust)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jb7up/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň
(Ondřej Blažek)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/p67pq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň společnosti pořádající odborné konference
(Veronika Pelikánová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oih7i/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň a jejich aplikace v konkrétních podmínkách reklamního projektu
(David Kub)2008, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gtylo/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Emancipační funkce proměny médií: diskursivní analýza Davida Ratha v deníku Blesk
(Barbora Gavendová)2014, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/h5i26/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Banální nacionalismus jako mediální agenda v bulvárním médiu: obsahová analýza deníku Blesk v letech 1992, 1998, 2006
(Martin Šaroch)2010, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/lezti/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Mediální obraz Mistrovství světa ve fotbale v Kataru 2022 v deníku Sport, v deníku MF DNES a v deníku Blesk
(Jakub PISKOŘ)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//19ysxa// | Žurnalistika / | Práce na příbuzné téma