Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
MarketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Product placement - právní úprava a jeho místo v marketingové komunikaci
(Monika Švarcová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/j7hm7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Product placement - právní úprava a jeho místo v marketingové komunikaci
(Šárka Divoká)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tnqi9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Product placement - právní úprava a jeho místo v marketingové komunikaci
(Kateřina Ščučková)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ysd6l/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Product placement - právní úprava a jeho místo v marketingové komunikaci
(Alena Palkosková)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/me2ns/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Business Plan for SuperMop Market Place
(Volkan Öztürk)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73960 | Ekonomika a management / Corporate Finance and Management | Práce na příbuzné téma
Cena jako faktor konkurence v hotelnictví
(Alexandra Kheysman)2017, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/13129/vsh_m/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Cena díla a platební podmínka v režimu FIDIC
(Michal Kámen)2016, Bakalářská práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/gdmjl/ | Právní specializace / Mezinárodněprávní obchodní studia | Práce na příbuzné téma
Cena jako komunikační nástroj
(Karel Kuruc)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/orunt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Cena jako faktor konkurence v gastronomii
(Veronika Volfová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/12186/vsh_m/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma