Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Kl%25C3%25AD%25C4%258Dov%25C3%25A1%2520slova%2520Marketingov%25C3%25A1%2520komunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza marketingové komunikace společnosti T-mobile na sociálních sítích
(Alena Zuzaníková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//tg51b6// | Marketingové komunikace / | Práce na příbuzné téma
Analýza televizních reklam firmy T-mobile
(Marek Barták)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76683 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Individuální řešení interní a externí komunikace na bázi datových aplikací ve spojení s GSM pro významné zákazníky mobilního operátora T-Mobile
(Renáta DOBIÁŠOVÁ)2006, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ot0gb2// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Reklamní kampaň pro mobilního operátora s propojením nových a tradičních médií
(Hynek Lór)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kk16r/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití neuromarketingu při analýze reklamní kampaně v segmentu mobilních operátorů
(Kristýna Výletová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/35632 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Obsahová analýza reklamních kampaní
(Vojtěch Sieja)2022, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/dp260/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza reklamní kampaně O2
(Tomáš Vilím)2008, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/9263 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
(Matěj Havlíček)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c6n6z/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza fungování podlinkových nástrojů IMK ve společnosti Telefónica Czech Republic, a. s.
(Lukáš Janeček)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xxbky/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Aktuální trendy event marketingu v ČR
(Simona Otáhalová)2018, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vg3xm/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma