Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Medi%25C3%25A1ln%25C3%25AD%2520pl%25C3%25A1nov%25C3%25A1n%25C3%25ADKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Podíl masové komunikace na ekonomickém trhu se zaměřením na oblast tisku
(Veronika Zárybnická)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s0qwh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Mediální výchova na gymnáziu (se zaměřením na podíl předmětu OSZ)
(Kateřina Bittnerová)2009, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/l5ujo/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství základů společenských věd pro střední školy | Práce na příbuzné téma
Nejsou Mojsejovi jako Mojsejovci (2005). Simultánní vývoj reality show a celebritní kultury na Slovensku.
(Alžběta Novotná)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/h0rbm/ | Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury / | Práce na příbuzné téma
Média a mediální strategie
(Jiřina Maříková)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sztqt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma