Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Anal%C3%BDza%20prost%C5%99ed%C3%ADKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Produkt jako zdroj konkurenční výhody a odlišení se. Úloha produktu a výzkum produktů společnosti ve vztahu ke zjištěným PPO (potřeby, požadavky, očekávání) zákazníků.
(Martina Hlaváčková)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rp1jv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Význam výzkumu potřeb, požadavků a očekávání zákazníků pro řízení vztahů se zákazníky
(Yana Litvinova)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n7olr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
(Dzianis Mishkavets)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w8pmg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (potřeb, požadavků a očekávání). Aplikace výsledků výzkumu do života společnosti
(Pavla Petrová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mv66m/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (potřeb, požadavků a očekávání). Aplikace výsledků výzkumu do života společnosti
(Martina Kučerová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f63lx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh aktivit pro rozvoj a řízení vztahů se zákazníky
(Yana Litvinova)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z1aio/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Aplikace zjištěných PPO (Potřeby, Požadavky, Očekávání) v souvislosti s kritickými faktory vyplývajícími z analýzy prostředí. SWOT analýza jako nástroj identifikace současného a predikce budoucího postavení společnosti.
(Martin Lenfeld)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kgf5m/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Význam výzkumu potřeb, požadavků a očekávání zákazníků pro řízení vztahů se zákazníky
(Yana Litvinova)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n7olr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh aktivit pro rozvoj a řízení vztahů se zákazníky
(Yana Litvinova)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z1aio/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
(Poj Nuangniyom Netsiri)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90831 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma