Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Ekonomick%25C3%25A1%2520transformaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vizuální nástroje marketingové komunikace
(Michaela Niklová)2020, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/qsogwm/ | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace vysokých škol s ekonomickým zaměřením v ČR
(Lenka Krištofová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/waol5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Public Relations jako možný prostředek k manipulace s veřejným míněním
(Petr Šťastný)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sbnsr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Prvky manipulace a ovlivňování veřejného mínění v Public relations a aktivitách nadnárodních společností
(Barbora Soukupová)2012, Bakalářská práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//iimbcq// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma
Komparace přístupů PR na centrální úrovni a lokální úrovni v nadnárodní společnosti
(Monika Štorková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c2blg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Public Relations jako možný prostředek k manipulace s veřejným míněním
(Petr Šťastný)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sbnsr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Public relations jako nástroj firem na budování pozitivního veřejného mínění
(Hana Chmelíková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l30mr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Public relations vybrané neziskové organizace
(Adam Rapák)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ukba4/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Public relations jako nástroj ovlivňování veřejného mínění
(Ondřej ZAPSKÝ)2015, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//iw9okd// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Techniky public relations a veřejnost
(Alena Sudická)2010, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/odmx4/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma