Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Řízení, vztahů, se, zákazníkyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
(Miloslav Fiala)2016, Bakalářská práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/dhq29/ | Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem | Práce na příbuzné téma
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu produktu
(Jakub Janíček)2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/f2eqb/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Vliv vstupních informací na zákazníkem vnímanou hodnotu produktu (Customer perceived value)
(Eva Dvořáková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88554 | Management / | Práce na příbuzné téma
Customer experience v bezobalových obchodech
(Karolína Dvořáčková)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76061 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Práce z domova na oddělení Customer Journey v období pandemie covid-19
(Tereza Černá)2023, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//05q3gf// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Customer experience v oblasti B2B marketingu
(Vladimír Kurz)2022, Diplomová práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//4co1wx// | Management / Marketing | Práce na příbuzné téma
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
(Maria Tomchanka)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89729 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
(Dhruvin Chandrakant Panchal)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://theses.cz/id//zxu3wa// | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Analýza CRM (Customer Relationship Management), jeho úloha a využití v praxi
(Barbora Vitkajová)2008, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ount8/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
(Miloslav Fiala)2016, Bakalářská práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/dhq29/ | Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem | Práce na příbuzné téma