Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Dimenze%20n%C3%A1rodn%C3%ADch%20kulturKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Akvizice v nadnárodní společnosti
(František Vlk)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/s89ej/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Budování značky v prostředí nadnárodní společnosti pro lokální trhy
(Petra Kotíková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oaoqd/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vztah pobočky a centrály nadnárodní společnosti - autonomie pobočky
(Tereza Svítilová)2020, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/k5ms1/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Firemní kultura a nadnárodní firmy
(Otakar Rákosník)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bqpjm/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podniková kultura a spokojenost zaměstnanců v pobočce nadnárodní společnosti
(Lucia Zdechovanová)2015, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rszd7/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
(Kateřina Skalická)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/owf67/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
(Markéta Kubíková)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rn3u4/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
FINANCIAL FRAUDS IN CORPORATE ENVIRONMENT THAT AROSE FROM THE FAILURE IN CORPORATE GOVERNANCE
(Paaras Kumar Khari)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/81754 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Klára Pokutová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uncqd/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
(Ekaterina Ovchenkova)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ew9gx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma