Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

branded products.

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Postoje českého spotřebitele ke značce a jeho vnímání značkového zboží se zaměřením na dospívající mládež
 (Pavla Baťhová)

2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/zuwx5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Proces distribuce značkových produktů dceřiné společnosti zahraniční nadnárodní firmy a jeho koordinace
 (Petra Cepáková)

2015, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI

http://theses.cz/id//x85wto// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika | Práce na příbuzné téma

Role značkových předmětů na českém trhu-český spotřebitel a značka
 (Kateřina KLEMENTOVÁ)

2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//ml6dae// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Role značkových produktů na českém trhu - český spotřebitel a značka
 (Jakub Churý)

2014, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//ailsdp// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Role značkových produktů na českém trhu
 (Pavla HÁJKOVÁ)

2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//kijxrg// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Analýza prodejnosti cereálních výrobků vlastních značek a značkových výrobků v Sainsbury's plc
 (Michaela ŠEVCŮ)

2009, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//tpd4nt// | Ekonomika a management / Marketing | Práce na příbuzné téma