Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
communication with mediaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
New types of media and its influence on the corporate communication.
(Michala Žitná)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u7k4b/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Communication strategies in social media advertising as compared with traditional advertisements
(Viktorie BALONOVÁ)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//ur75qs// | Anglická filologie / Anglická filologie - Angličtina pro odbornou a profesní komunikaci | Práce na příbuzné téma
Social media as an effective instrument for business communication
(Petra Krumpholcová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/o38tw/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Social media influencers and their usage in marketing strategy
(Md Anwar Hossen)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dlk4j/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Social media communication
(Olugbenga Ayodeji Tanimomo)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//hke52b// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Communication as a load bearing element of the Marketing Communication
(Nikita Polivtsev)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dekna/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
(Ruslan Tazhigaliyev)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ps53a/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
(Yana Sudakova)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m6mm3/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The effect of advertisments on social media to consumer purchase behavior
(Zaur Seyidli)2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//4gl712// | Systems Engineering and Informatics / Informatics | Práce na příbuzné téma
Efficient communication of SMEs with geographically limited target groups
(Christian ENZ)2023, Disertační práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//choyv8// | Economics and Management / Management and Business Economics | Práce na příbuzné téma