Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
directKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Segmentace a targeting v direct marketingové praxi Sdružení SOS dětských vesniček
(Jana Walterová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kzd20/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
International Direct Marketing of the selected company
(Laura Hošek)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l0cyt/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Bachelor of Science in Business Administration | Práce na příbuzné téma
Direct marketingové kampaně využívající hlavně poštovní mailing k získávání nových zákazníků
(Karolína Krupková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w8rqn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití direct marketingu a jeho implementace do marketingového mixu
(Martin Bílek)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yccvk/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Foreign Direct Investments as a Tool for Foreign Market Penetration
(Darijan Chupevski)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l9ra0/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma
Foreign direct investment as a tool for foreign market penetration
(Ielyzaveta Suldina)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jcmlc/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Porovnanie internetových rezervačných systémov (OTA) a direct booking očami zákazníka.
(Zuzana Balušíková)2018, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/d5mbd/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Foreign Direct Investments as a Tool for Foreign Market Penetration
(Anastasiia Onyshchenko)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ztm07/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma