Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

game

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 25 prací)
Buildings and equipment in game preserves differentiated according to keeped game
 (Petr Kotrba)

2016, Bakalářská práce, Fakulta lesnická a dřevařská / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//3vzafe// | Lesnictví / Forestry | Práce na příbuzné téma

Rozvoj informatického myšlení s využitím Kodu Game Lab
 (Klára Lekešová)

2022, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/ekvsr/ | Technická a informační výchova se zaměřením na vzdělávání / | Práce na příbuzné téma

Game development in Haskell
 (Jan Rychlý)

2021, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/zedur/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

Virtual reality toolkit for the Unity game engine
 (Vojtěch Juránek)

2021, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/qyryn/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

Comparison of Networking Solutions for Unity Game Engine
 (Martin Šepeľa)

2022, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/khbs1/ | Programování a vývoj aplikací / | Práce na příbuzné téma

The fast growth and increasing influence of video game industry in the pop culture and the business world
 (Jacky Auffrays)

2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/krgjj/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma

Cybersecurity game at KYPO4INDUSTRY testbed
 (Matěj Groman)

2020, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/mc1bj/ | Informatika / Počítačové systémy a zpracování dat | Práce na příbuzné téma

Reinforcement Learning for the Game of Battleship
 (Tomáš Kancko)

2020, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/oupp1/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

A Game-Playing Algorithm for Briscola
 (Samuel Gazda)

2021, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/rfvzn/ | Informatika / Umělá inteligence a zpracování přirozeného jazyka | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 25 prací)