Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
kodex reklamyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Etické aspekty reklamy
(Petra Škudrnová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/umotm/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Etické limity reklamy
(Nikola Ferschmannová)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m7fzx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Právo proti nekalé soutěži a samoregulace reklamy
(Marek Harok)2012, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/a3pcn/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
Etická samoregulace reklamy v České republice a na Slovensku
(Natalie Trčková)2015, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/110664 | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Etická samoregulace reklamy v České republice a na Slovensku
(Zuzana Jurčíková)2015, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/110679 | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Genderové stereotypy a genderové vnímání televizní reklamy
(Olena Bondaruk)2018, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//otkq7t// | Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing | Práce na příbuzné téma