Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
strategie reklamniho sdeleniKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingové strategie v období globalizace: výhody a nevýhody standardizace a adaptace
(Anzhelika Khaustova)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ljqde/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na finanční produkty a služby
(Lada VÁŇOVÁ)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//0o60no// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklamní kreativní strategie v české tištěné reklamě na doplňky stravy
(Veronika SATINSKÁ)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ksnth7// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Kreativní strategie v české TV reklamě společnosti T-Mobile
(Karolína ŠTURSOVÁ)2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//0lkie2// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Kreativní strategie v české TV reklamě na pivo
(Jana ZEMÁNKOVÁ)2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//2b27wr// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Srovnání reklamní kreativní strategie v české a zahraniční reklamě
(Veronika KUČEROVÁ)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//i2xlrw// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na super/hypermarkety
(Pavel PÍBIL)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//4u7hqy// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie vstupu podniku na teritoriálně nové trhy
(Alžběta Chrobáková)2021, Diplomová práce, NEWTON College a.s. / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//1th1i7// | Management / Marketing | Práce na příbuzné téma
Formy a strategie reklamního obrazu
(Zuzana KOUKALOVÁ)2013, Diplomová práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//9d01iy// | Humanitní studia / Evropská kulturní studia | Práce na příbuzné téma
Kulturní aspekty kreativní strategie televizní reklamy
(Jana FOREJTAROVÁ)2006, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//2rn4ik// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma