Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

strategie reklamniho sdeleni

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 13 prací)
Marketingové strategie v období globalizace: výhody a nevýhody standardizace a adaptace
 (Anzhelika Khaustova)

2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/ljqde/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na finanční produkty a služby
 (Lada VÁŇOVÁ)

2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//0o60no// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Reklamní kreativní strategie v české tištěné reklamě na doplňky stravy
 (Veronika SATINSKÁ)

2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//ksnth7// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Kreativní strategie v české TV reklamě společnosti T-Mobile
 (Karolína ŠTURSOVÁ)

2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//0lkie2// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Kreativní strategie v české TV reklamě na pivo
 (Jana ZEMÁNKOVÁ)

2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//2b27wr// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Srovnání reklamní kreativní strategie v české a zahraniční reklamě
 (Veronika KUČEROVÁ)

2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//i2xlrw// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na super/hypermarkety
 (Pavel PÍBIL)

2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//4u7hqy// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Marketingová strategie vstupu podniku na teritoriálně nové trhy
 (Alžběta Chrobáková)

2021, Diplomová práce, NEWTON College a.s. / NEWTON College a.s.

http://theses.cz/id//1th1i7// | Management / Marketing | Práce na příbuzné téma

Formy a strategie reklamního obrazu
 (Zuzana KOUKALOVÁ)

2013, Diplomová práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id//9d01iy// | Humanitní studia / Evropská kulturní studia | Práce na příbuzné téma

Kulturní aspekty kreativní strategie televizní reklamy
 (Jana FOREJTAROVÁ)

2006, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//2rn4ik// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 13 prací)