Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
vrKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
VR application for Economic Games
(Klára Kubíčková)2022, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fprbh/ | Informatika / | Práce na příbuzné téma
Immersive Reading in VR
(Nikola Kunzová)2023, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vg2lf/ | Vizuální informatika / Grafický design | Práce na příbuzné téma
Full-body avatar ve VR
(Michaela Kvašnovská)2019, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zecbq/ | Informatika / Počítačová grafika a zpracování obrazu | Práce na příbuzné téma
Deformace polygonální sítě ve VR
(Jan Ševčík)2019, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vk0cf/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Obsahová analýza festivalu Czech VR Fest
(Ondřej Bielik)2019, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/b9vre/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Sport Training in VR
(Lukáš Fudor)2021, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mu7l7/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Improving Audio-related UX in Collaborative VR
(Zuzana Pitsmausová)2022, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yneg2/ | Informatika / | Práce na příbuzné téma
Testování a analýza UX designu výukové aplikace pro VR Biomes
(Martina Střechová)2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/skuhm/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Současné VR technologie ve sféře počítačových her z uživatelského hlediska
(Daniel Ťok)2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/afb7l/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
VR42: virtuální realita jako médium výtvarné tvorby pro uživatele se zrakovým znevýhodněním
(Aneta Drmotová)2018, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jm0hv/ | Specializace v pedagogice / Výtvarná výchova se zaměřením na vzdělávání Vizuální tvorba se zaměřením na vzdělávání | Práce na příbuzné téma