Theses on the same topic (having an identical keyword):
Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Propagační mix restaurace Gókana
(Dominika Kubáňová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//vwna9w// | Ekonomika a management / Podnikání a management v obchodě a službách | Theses on a related topic
Marketingový mix vybraného podniku
(Michaela Roháčková)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qhcw8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Marketingový komunikační mix vybraného podniku (organizace) – projektová studie
(Ladislav Sadílek)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y0ycd/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Propagační mix Střední školy Kostka s.r.o.
(Martina Houserová)2021, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//yug4kq// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Propagační mix ve vybraných zlínských galeriích
(Martin Šlahař)2017, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//xr4dzv// | Ekonomika a management / Marketing | Theses on a related topic
Proposal of Marketing Mix for a Company Selling Tile Drill Bits
(Tereza Spišáková)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75010 | Ekonomika a management / International Management | Theses on a related topic
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
(Viktorie Genzerová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rdhzq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
(Filip Doležal)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z60ru/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Produkt jako zdroj konkurenční výhody a odlišení se. Úloha produktu a výzkum produktů společnosti ve vztahu ke zjištěným PPO (potřeby, požadavky, očekávání) zákazníků.
(Martina Hlaváčková)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rp1jv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic