Theses on the same topic (having an identical keyword):
Marketing%2520managementKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Management and Controlling of SME-s
(Dmitriy Krupin)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oqqvs/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Theses on a related topic
Marketing Management and marketing planning
(Tatiana Guselnikova)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yakah/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Theses on a related topic
Management and Controlling of SME-s
(Tamila Mirkamalova)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nea3s/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Theses on a related topic
Marketing Management and marketing planning
(Tatiana Guselnikova)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yakah/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Theses on a related topic
Assessment of electronic word of mouth effectiveness
(Ekaterina Kandakova)2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/r093n/ | Business Management / | Theses on a related topic
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
(Dušan Mladenović)2019, Disertační práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/krdq0/ | Ekonomika a management (čtyřleté) / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Sociální proměnné a pozitivní a negativní elektronický word of mouth
(Simona Hreščáková)2023, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/et849/ | Podniková informatika / | Theses on a related topic
The Role of Smart Tourism Technologies towards Destinations' Loyalty and Positive Word-of-Mouth: A Perspective through SOR Theory
(Meryem Czyz)2024, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//pm2pt9// | Business Administration and Entrepreneurship / | Theses on a related topic
Súčasné možnosti využitia WM (Word of mouth) ako nástroja pre budovanie značky podniku
(Veronika Kundríková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/11042/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
The impact of Electronic word of mouth on customer behavior on the Russian e-commerce market
(Ekaterina Samarina)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87986 | Management / | Theses on a related topic