Zpět na vyhledávání

Theses on the same topic (having an identical keyword):

e-shop

Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate

Virální audiovizuální reklama ve světě
 (Nikita Novitskiy)

2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/m9ro8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic

Vývoj povědomí značky Vodafone ve vánočních televizních reklamách v letech 2012-2015.
 (Jan Rozsypal)

2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//z0p45c// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic

Permanentní kampaň a její vymezení vzhledem k volební kampani
 (Pavla Janulíková)

2016, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/rfl9w/ | Politologie / | Theses on a related topic

Marketingový výzkum zaměřený na reklamní kampaň značky Jablonex
 (Andrea Janečková)

2010, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

https://is.ambis.cz/th/f9oag/ | Bankovnictví / Bankovní management | Theses on a related topic

Veřejné mínění o sexuálních menšinách - kvalitativní výzkum a anti-diskriminační kampaň
 (Veronika Horáková)

2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/ax8a1/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic

Marketingová komunikační kampaň projektu Světluška a výzkum veřejného mínění
 (Petr Šobotník)

2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/c1zj2/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic

Marketingový výzkum a tvorba strategické kampaně vybrané podnikatelské jednotky SmetanaQ Café & Bistro
 (Tereza Kultová)

2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//kcldcv// | Kreativní marketing a komunikace / | Theses on a related topic

Interkulturní aspekty reklamy - Výzkum v rámci volebních spotů v prezidentské kampani Petra Pavla na generaci Z
 (Lucie Janíčková)

2024, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group

http://theses.cz/id//v4i1o2// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic