Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Internetový, marketing, situační, analýza, SWOTKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
(Boris Rezník)2011, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/xtvim/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
The Project of Marketing Communication Strategy for Georgian Brand BORJOMI
(Salome Baghaturia)2016, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//p40xke// | Economics and Management / Management and Marketing | Práce na příbuzné téma
The Secrets of Communication
(Darya Nenakhova)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hnuiw/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Značka ETA a její vnímání u cílové skupiny 18-25 let
(Monika Chodilíková)2021, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//k37aft// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Podnikatelský záměr: Cestování na Islandu – Segmentace a Cílové skupiny
(Bára Bajtlová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//vfctea// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingového mixu multimediální skupiny Active Radio a.s.
(Koubová Koubová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová a ekonomická
• https://is.vsh.cz/th/xor23/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Cestovní ruch (studium po VOŠ) | Práce na příbuzné téma
Analýza postojů cílové skupiny pro positioning značky
(Šimon BROŽ)2022, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//n54kpg// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Vize Asociace DICE v konfrontaci s potřebami a zájmy cílové skupiny
(Jana Pastyříková)2016, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ba9m0x// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Zvýšení povědomí o módním stylu Hany Podolské a Gabrielly Chanel u cílové skupiny zákaznic
(Kateřina Koutová)2021, Bakalářská práce, Fakulta textilní / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//jr56m2// | Textil / Textilní marketing | Práce na příbuzné téma
Identifikace cílové skupiny a návrh komunikace společnosti Národní Pokladnice
(Petra Horáčková)2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//dr17zt// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma