Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
public relationsKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Public relations jako nástroj firem na budování pozitivního veřejného mínění
(Hana Chmelíková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l30mr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Public relations při řešení krizové komunikace
(Michaela Rozálie Ponikelská)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lgy08/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Veřejné reakce podniků na krizové situace
(Petr Škvařil)2021, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/glear/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Veřejná reakce společností na krizové situace
(Nikola Franková)2019, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/o8mbi/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Public Relations při řešení krizové komunikace
(Nane Chobanyan)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bu7j3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Public relations vybrané instituce
(Veronika Hacová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f39wh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Public relations při řešení krizové komunikace
(Michaela Rozálie Ponikelská)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lgy08/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Public relations jako nástroj firem na budování pozitivního veřejného mínění
(Hana Chmelíková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l30mr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Social Media as a Public Relations and Communications Tool
(Irina Pak)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/h3av9/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Měření efektivity Public relations se zaměřením na media relations a následná aplikace na konkrétní PR kampaň
(Jana Wiesnerová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/74058 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma