Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
v%C3%ADnoKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza marketingového prostředí na trhu vína
(Kristýna Kordulová)2019, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/135722 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Projekt navržení marketingové komunikace pro restauraci ve Zlíně
(Veronika Mašejová)2015, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//rstda1// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Developing wine consumption behavior models by young Czech consumers.
(Gerardo Pacheco Carrillo)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90912 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Sociální konstruovanost vína u vinařů na Moravě
(Tereza Štefanová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/wcf6o/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Kulturní a společenské role vína
(Eliška Steinerová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/i6g5l/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma