Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
consumer%20behaviorKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The Importance of Culture-oriented Marketing Strategies Influencing Japanese Tourists
(Alina Fedorova)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/12396/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hospitality Management | Práce na příbuzné téma
The Importance of Culture-oriented Marketing Strategies Influencing Japanese Tourists
(Alina Fedorova)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/12396/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hospitality Management | Práce na příbuzné téma
The Importance of Culture-oriented Marketing Strategies Influencing Japanese Tourists
(Alina Fedorova)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/12396/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hospitality Management | Práce na příbuzné téma