Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
analýzaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Customer Satisfaction Towards Service Quality Delivery of Hossack Vietnam Company Limited
(Thi Huyen My Nguyen)2021, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//em50zv// | Economics and Management / Management and Marketing | Práce na příbuzné téma
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
(Diana Korosteleva)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/epv1y/ | Hospitality Management / | Práce na příbuzné téma
Service Quality and Customer Satisfaction in a Selected Company
(Kristýna Hochová)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//rt6irx// | International Management / | Práce na příbuzné téma
The Role of Service Employees in Customer Satisfaction during COVID-19: Conditions, Problems and Prospects
(Varvara Stradina)2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//70y3md// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
Optimization of Customer Service with Respect to Profitability and Customer Satisfaction: Case study of Hilti
(Jiří Jindrák)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/39564 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Improving Competitiveness in Service Through Customer Satisfaction in ABC Company
(Luong Hoang Lien Nguyen)2016, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//fpqem7// | Economics and Management / Management and Marketing | Práce na příbuzné téma
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
(Anna Hanáková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zrocb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
(Anna Hanáková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zrocb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Trait Mindfulness and Leadership Effectiveness: A Multilevel Analysis
(Ladislav Záliš)2016, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ewtud/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Analýza profilu zákazníka ubytovacieho zariadenia
(Michaela Urbanová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/13119/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma