Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Reklama

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 17 prací)
Personalizace reklamy v digitálních médiích: Analýza prostředků, kterými média sledují chování uživatelů
 (Vít Holubovský)

2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/kynf8/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Personalizace reklamy v digitálních médiích: Analýza prostředků, kterými média sledují chování uživatelů
 (Vít Holubovský)

2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/kynf8/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Personalizace reklamy v digitálních médiích: Analýza prostředků, kterými média sledují chování uživatelů
 (Vít Holubovský)

2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/kynf8/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Personalizace reklamy v digitálních médiích: Analýza prostředků, kterými média sledují chování uživatelů
 (Vít Holubovský)

2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/kynf8/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Odvrácená strana digitálních médií: programovatelnost jako zásadní vlasnost
 (Martin Horák)

2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/p4ryx/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
 (David Hubáček)

2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/p9304/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma

Personalizace reklamy v digitálních médiích: Analýza prostředků, kterými média sledují chování uživatelů
 (Vít Holubovský)

2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/kynf8/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
 (Arun Ronal Antony)

2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://theses.cz/id//sj7z3e// | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma

Interaktivita v současných online textových hrách na hrdiny
 (Dominika Dufková)

2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/xmapq/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Interaktivita v online komiksech z pohledu vlastností nových médií podle Martina Listera
 (Jana Valečková)

2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/cmv28/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 17 prací)