Personální marketing (analýza vybraného podniku) – Ing. Alena Zelenková
Ing. Alena Zelenková
Bakalářská práce
Personální marketing (analýza vybraného podniku)
Human Resource marketing (selected company analysis)
Anotace:
Personální marketing je v dnešní době velmi často skloňovaným pojmem, takže dříve či později každá firma zjistí, že je důležitou součástí úspěšného podnikání. V této práci jsou shrnuty postupy personalistů, způsoby výběrových řízení, typů pohovorů, dále možnosti hodnocení pracovníků a jejich udržení ve firmě. V současné společnosti je poměrně vysoká míra nezaměstnanosti, což způsobuje vysokou poptávku …víceAbstract:
These days there is very often used a term personnel marketing, thus every company is going to find out sooner or later, that it is important part of successful business. This paper covers and summarizes working processes of HR specialists, recruitment methods, types of interviews as well as possibilities of employees' evaluation and their sustainability in the company. As there is relatively high …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/cz02y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Jiří Zahrádka
- Oponent: Ing. Klára Bábovková, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Demokratická tranzice Tuniska 2011-2022
Tomáš Vondra -
Personální marketing ve vybraném podniku
Gabriela Němcová -
Personální marketing a jeho uplatnění v praxi v rámci získávání, výběru a adaptace pracovníka.
Jana Seidlová -
Personální marketing v mezinárodní společnosti Erwin Quarder CZ s.r.o.
Klára Šutorková -
Personální marketing
Tatiana Kachurenko -
Personální marketing v oblasti získávání a výběru zaměstnanců ve vybrané sociální nestátní neziskové organizaci
Magdaléna Pišlová -
Personální marketing a jeho implementace v podnikové praxi
Lenka Klímová -
Interní marketing a důležitost jeho implementace v praxi firem
Kateřina Valigurová