Theses 

Služba Google Analytics a její využití pro potřeby analýzy a optimalizace webových stránek – Bc. Martin Čech, DiS.

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Bc. Martin Čech, DiS.

Diplomová práce

Služba Google Analytics a její využití pro potřeby analýzy a optimalizace webových stránek

Google Analytics and its usage for the purposes of website analysis and optimization

Anotace: Diplomová práce „Služba Google Analytics a její využití pro potřeby analýzy a optimalizace webových stránek“ se věnuje detailnímu popisu Google Analytics a možnostem uplatnění této služby v procesu webové analýzy a optimalizace webových stránek. Úvod práce je zaměřen na charakteristiku služby, pochopení jejího významu a využití. Navazující část se zabývá aktivací a nastavením Google Analytics včetně pokročilých úprav měřicího procesu a funkčnosti. Následuje popis práce s Google Analytics a informace o možnostech využití jednotlivých přehledů dat. Praktická část práce, která má charakter případové studie, je ukázkou zapojení Google Analytics v procesu optimalizace konkrétního webu a při hodnocení provedených změn.

Abstract: The thesis „Google Analytics and its usage for the purposes of website analysis and optimization“ is devoted to detailed description of Google Analytics and its application in process of web analysis and website optimization. The introduction of the thesis focuses on the service characteristics and on its importance and usage understanding. The following part deals with Google Analytics activation and setting, including advanced adjustments of measuring process and functionality. Furthermore the thesis describes work with Google Analytics and gives information about possibilities of using individual data surveys. The practical part of the thesis, which has a character of a case study, is an example of Google Analytics participation in the process of optimization of a specific web and in evaluation of realized changes.

Klíčová slova: Google Analytics, nastavení Google Analytics, využití Google Analytics, webová analytika, měření návštěvnosti, analýza návštěvnosti, zvyšování webové návštěvnosti, optimalizace webu, SEM, internetový marketing, SEO, optimalizace pro vyhledávače, Google Analytics configuration, Google Analytics usage, web analytics, traffic measurement, clickstream analysis, website traffic analysis, website traffic increasing, web optimization, internet marketing, search engine optimization

Jazyk práce: čeština

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 9. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Martin Krčál, DiS.

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Složka Odkaz na adresář do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Relevantní odkazy 


Nahoru | Aktuální datum a čas: 18. 6. 2019 02:57, 25. (lichý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz