Theses 

Wine and Wine Production from the Marketing Point of View – Anna Malakhova

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Vysoká škola hotelová v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hospitality Management

Anna Malakhova

Bakalářská práce

Wine and Wine Production from the Marketing Point of View

Wine and Wine Production from the Marketing Point of View

Anotace: Cílem bakalářské práce "Víno a vinařství z marketingového pohledu" je zanalyzovat marketingové prostředí Českého vinařství a předpoklady rozvoje vinařského cestovního ruchu v Česká republice, a pak na základě této analýzy navrhnout určitá opatření ke zlepšení marketingové strategie českého vinařství vhodné pro zahraniční a domácí zákazníky.

Abstract: The aim of bachelor thesis "Wine And Wine Production From the Marketing Point Of View“ thesis is to analyze marketing environment of the Czech winery and the prerequisites of the Czech republic for the wine tourism and than make some suggestions as for improving a marketing strategy suitable for the foreign and domestic customers using the results of these analyses.

Keywords: wine, wine marketing, marketing mix, wine tourism, marketing environment, wine region, wine tourism prerequisites

Jazyk práce: angličtina

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Milena Straková
  • Oponent: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Složka Odkaz na adresář do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Relevantní odkazy 


Nahoru | Aktuální datum a čas: 17. 7. 2019 10:38, 29. (lichý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz