Theses 

Marketingová stratégia DHL zameraná na malé a stredné podniky – Miroslav Zemančík

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Zpět na vyhledávání

Miroslav Zemančík

Bakalářská práce

Marketingová stratégia DHL zameraná na malé a stredné podniky

Marketingová strategie DHL zaměřena na malé a střední podniky

Anotace: Cílem bakalářské práce je poznat potřeby a hodnoty malých a středních podniků (SME), coby potencionálních zákazníků DHL, a na základě toho vypracovat pro tento segment návrh marketingové strategie. Bakalářská práce je rozdělena na tři kapitoly. První kapitola obsahuje teoretické definice týkající se marketingu. Druhá kapitola je zaměřena na profil DHL a její marketingový mix. Třetí kapitola obsahuje východiska marketingové strategie jako výzkum či SWOT analýza DHL, a dále obsahuje vypracován návrh marketingové strategie.

Abstract: The aim of this thesis is to recognize concrete needs of Small and Medium Enterprises (SME), and on their basis to create a proposal for a marketing strategy. The thesis is divided into three parts. The first part of the thesis discusses marketing theory. The second part is about DHL and about its marketing mix. The third part includes outcomes of the marketing strategy such as the SWOT analysis of DHL or the marketing research and furthermore, an elaborated proposal of a marketing strategy.

Abstract: Cieľom bakalárskej práce je spoznať potreby a hodnoty malých a stredných podnikov (SME), čoby potencionálnych zákazníkov DHL, a na základe toho vypracovať pre tento segment návrh marketingovej stratégie. Bakalárska práca je rozdelená na tri kapitoly. Prvá kapitola obsahuje teoretické vymedzenie pojmov týkajúcich sa marketingu. Druhá kapitola je zameraná na profil DHL a jej marketingový mix. Tretia kapitola obsahuje východiská marketingovej stratégie ako výskum či SWOT analýza DHL , a ďalej obsahuje vypracovaný návrh marketingovej stratégie.

Klíčová slova: SME, expresní doprava, marketingová strategie

Keywords: SME, marketing strategy, Express Logistics

Klíčová slova: expresná doprava, SME, marketingová stratégia

Jazyk práce: slovenština

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 4. 2014
  • Vedoucí: Hana Chylíková
  • Oponent: Tomáš Zdražil

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40556


Nahoru | Aktuální datum a čas: 24. 5. 2019 23:40, 21. (lichý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz