Theses 

The Loyalty Programme of the National Museum – Ing. Alena Dziamidava

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Zpět na vyhledávání

Ing. Alena Dziamidava

Diplomová práce

The Loyalty Programme of the National Museum

The Loyalty Programme of the National Museum

Abstract: This thesis explores how loyalty programmes can be used in marketing of non-profit cultural institutions to increase public engagement. The efficiency of a loyalty programme is estimated from the customer perspective. In the case study of the loyalty programme of the National Museum of the Czech Republic the consumer data is analysed with the purpose to give recommendations for performance improvement of this programme.

Keywords: Communication mix, consumer loyalty, loyalty programme, marketing efficiency, marketing mix, museum marketing, National Museum of the Czech Republic, relationship marketing

Jazyk práce: angličtina

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2017
  • Vedoucí: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jiří Šnajdar

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Složka Odkaz na adresář do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní


Nahoru | Aktuální datum a čas: 23. 4. 2019 16:16, 17. (lichý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz