Přestávky jako potenciál pro vytváření vztahů v 1. třídě ZŠ – Michaela NĚMCOVÁ
Michaela NĚMCOVÁ
Diplomová práce
Přestávky jako potenciál pro vytváření vztahů v 1. třídě ZŠ
Breaks as a potential for creating relationships in 1. grade in primary school
Anotace:
Diplomová práce se věnuje zmapování přestávek na prvním stupni ZŠ z pohledu vytváření vztahů mezi dětmi a mezi dětmi a učitelem. V teoretické části je popsáno základní pojetí prvního stupně ZŠ, socializace v mladším školním věku, problematika zahájení školní docházky a vnímání přestávek mezi vyučovacími hodinami v odborné literatuře českých i zahraničních autorů. Praktická část byla realizovaná formou …víceAbstract:
The thesis deals with charting building relationships between children and between children and teachers during school breaks in the first grade of elementary school. The theoretical part describes conception of elementary school, socialization in younger school age, the issue with starting school attendance and perception of school breaks in Czech and foreign literature. The practical part of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Marta Franclová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NĚMCOVÁ, Michaela. Přestávky jako potenciál pro vytváření vztahů v 1. třídě ZŠ. Č. Budějovice, 2020. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Vztah učitele a žáka ve studentských příbězích
Gabriela Mezníková -
Vliv pojetí pedagogického stylu učitele na vztah žáků ke studiu
Vendula KOPECKÁ -
Cesta k partnerství - optimální vztah mezi učitelem a žákem (Případová studie)
František Koudela -
Vztah mezi učitelem a žákem na waldorfské a klasické základní škole
Berenika Lipková -
Vztah s žáky jako jeden z faktorů ovlivňujících well-being u začínajících učitelů
Darina Leitnerová -
Vztah učitele a žáka z hlediska platné legislativy
Nikola Melíšková
Název
Vložil
Vloženo
Práva