Identita a image značky Syoss na českém trhu. – Karolína Šaňková
Karolína Šaňková
Master's thesis
Identita a image značky Syoss na českém trhu.
Syoss: Brand identity and brand image
Abstract:
Cílem diplomové práce je zjistit, do jaké míry se shoduje identita a image značky Syoss na českém trhu. Teoretická východiska práce byla popsána v úvodní části práce, která je se zaměřuje na definování pojmů značka, hodnota značky, identita a positioning značky a image značky. V praktické části byla detailně představena značka Syoss, byla zjištěna její identita na základě analýzy její komunikace. Dále …moreAbstract:
The aim of the thesis is to find out to what extent the identity and image of Syoss brand match on the Czech market. The theoretical background was described in the theoretical part of the thesis which focuses on the definition of the term brand, brand equity, brand image, positioning and brand image. In the practical part, Syoss was introduced in detail, its identity was established based on the analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/89268
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2023
- Supervisor: Vladimíra Khelerová
- Reader: Kamila Matysová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89268
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum
Klára Botíková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybrané organizace
Denisa Gabrielová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová -
Marketingový výzkum na trhu bezlaktózových potravin
Vadim Chechelnytskyi -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta -
Marketingový výzkum
Ludmila Novotná