Místní a regionální produkty a jejich role v podpoře rozvoje cestovního ruchu na Mělnicku – Bc. Dana Jandová
Bc. Dana Jandová
Bakalářská práce
Místní a regionální produkty a jejich role v podpoře rozvoje cestovního ruchu na Mělnicku
The Role of the Local and Regional Products in tourism in Mělník
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem místních a regionálních produktů a jejich spojitostí s destinačním managementem. Hlavním cílem práce je popsat význam a využití místních a regionálních produktů v marketingu zvolené oblasti Mělnicko. Teoretická část je také doplněna o možné certifikace regionálních produktů v České republice tak i v Evropské Unii. Součástí práce je zjišťován pohled klíčových aktérů …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 11. 2018
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB10984
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2019
- Vedoucí: Mgr. Michal Trousil, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Petr Hruša, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JANDOVÁ, Dana. \textit{Místní a regionální produkty a jejich role v podpoře rozvoje cestovního ruchu na Mělnicku}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/008hm4/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 1. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Destinační management v Kraji Vysočina se zaměřením na památky UNESCO
Eliška Svobodová -
Destinační management versus aktuální trendy v cestovním ruchu v oblasti Stříbrska
Laura Gabčová -
Destinační management a marketingové využití regionálních produktů a místních specialit
Iveta Romančáková -
Destinační management Lednicko-valtického areálu
Šimon Balga -
Destinační management oblasti Český Krumlov Region
Michal Březina -
Destinační management a marketingové využití regionálních produktů a místních specialit
Tereza Stejskalová -
Destinační management a marketingové využití regionálních produktů a místních specialit
Markéta Krásová -
Teritoriální marketing na příkladu norských olympijských měst
Kristýna Kulhavá
Název
Vložil
Vloženo
Práva