Destinace Posázaví na trhu cestovního ruchu – Markéta KOVÁČOVÁ
Markéta KOVÁČOVÁ
Bachelor's thesis
Destinace Posázaví na trhu cestovního ruchu
Destination of the Sázava River on the Tourism Market
Anotácia:
Cílem této práce bylo zhodnocení primární a sekundární nabídky destinace Posázaví na základě situační analýzy, identifikace konkurenčních destinací, zjištění vnímání destinace a následné určení pozice destinace na trhu cestovního ruchu.Na základě analýze silných a slabých stránek byla identifikována konkurenční výhoda a dále byl navrhnut způsob jejího prosazování.Abstract:
The aim of this work was evaluation of primary and secondary destination offer of destination Posazavi based on situational analysis, identification of competing destinations,finding of the perception of the destination and then determine the position of destination on the tourism market. Based on the analysis of strengths and weaknesses was identified competitive advantage and suggested way of enforcement …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Zverejniť od: 30. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Petr Štumpf
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOVÁČOVÁ, Markéta. Destinace Posázaví na trhu cestovního ruchu. Č. Bud., 2013. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management of Commerce
Práce na příbuzné téma
-
Situační analýza destinace cestovního ruchu
Květoslav Zejdl -
Marketingová studie vybrané turistické destinace - Budějovicko
Nikola Hönigová -
Faktory spokojenosti návštěvníků destinace Brno a okolí
Aneta Chaloupková -
Kvalita destinace a její vliv na spokojenost návštěvníků
Tereza Kubalová -
Marketingová strategie destinace Gstaad-Saanenland
Zuzana Svobodová -
Karlovy Vary jako lázeňská destinace evropského významu
Michaela FOTROVÁ -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko
Názov
Vložil
Vložené
Práva