Význam UNESCO památek pro cestovní aktivitu generace Y a Z – Eliška Němcová
Eliška Němcová
Bachelor's thesis
Význam UNESCO památek pro cestovní aktivitu generace Y a Z
The Significance of UNESCO Sites for the Travel Activity of Generation Y and Z
Abstract:
Němcová, E. Význam UNESCO památek pro cestovní aktivitu generace Y a Z. Baka-lářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2024. Tato bakalářská práce zabývala problematiku památek UNESCO a přiblížení těchto památek pro generace Y a Z. Cílem této bakalářské práce je analyzovat, jak generace Y a Z vnímají a zařazují UNESCO památky do svých cestovních aktivit a identifikovat faktory, které ovlivňují …moreAbstract:
Němcová E. The Significance of UNESCO Sites for the Travel Activity of Generation Y and Z The document template for bachelor. Bachelor thesis. Brno: Mendel Uni-versity, 2024. This bachelor is thesis addressed the issue of UNESCO sites and their rele-vance to generations Y and Z. The aim was to propose a product and expand awareness of the landmarks in the South Moravian region. Through an analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2024
- Supervisor: doc. Ing. Kateřina Provazník Ryglová, Ph.D.
- Reader: Andrea Králiková, Ing.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NĚMCOVÁ, Eliška. \textit{Význam UNESCO památek pro cestovní aktivitu generace Y a~Z}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2024. Available from: https://theses.cz/id/00cmdm/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field / specializace:
Economics and management / Tourism Management / Multicultural Competences
Theses on a related topic
-
Mexiko- specializovaný produkt cestovní kanceláře- srovnání s běžnou nabídkou CK.
Eliška Lněničková -
Cesta kolem světa jako exkluzivní produkt cestovní kanceláře
Kateřina Nykodýmová -
Produkt cestovní kanceláře jako prostředek rozvoje cestovního ruchu
Klára Vorlová -
Možnosti zvýšení prodeje v podniku Travel Club
Hana Dernerová -
Analýza nabídky cestovní kanceláře Melissa Travel
Jana Sedmíková -
Nehmotné památky UNESCO v České republice
Tomáš Pavlíček -
Produkt cestovní kanceláře zaměřený na historické památky zapsané na Seznam památek UNESCO na Kubě.
Martina Klevetová -
Kulturní památky Slovenska na Seznamu světového dědictví UNESCO. Volnočasový produkt se zaměřením na kulturní turismus.
Aneta Tranová