E-learning jako nástroj vzdělávání dospělých – Bc. Filip Němec
Bc. Filip Němec
Diplomová práce
E-learning jako nástroj vzdělávání dospělých
E-learning as a tool for adult education
Anotace:
Diplomová práce se zabývá e-learningem jako nástrojem vzdělávání dospělých. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy z oblasti e-learningu, ucelená definice tohoto pojmu z několika úhlů, historie a vývoj e-learningu. Dále jsou zde popsány výhody a nevýhody této formy vzdělávání, její principy, elektronické standardy, e-learningové úrovně …víceAbstract:
This thesis deals with e-learning as a tool for adult education. The thesis itself is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part explains the basic concepts of e-learning, comprehensive definition of this concept from several angles, history and development of e-learning. It further describes the advantages and disadvantages of this form of education, its principles, standards …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/no70m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2015
- Vedoucí: Ing. Pavla Stejskalová
- Oponent: PhDr. Jan Válek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Využití e-learningu v prostředí Hasičského záchranného sboru České republiky
Daniel Skála -
Výběr a realizace e-learningového systému v prostředí střední školy
Dan Huml -
E-Learning jako nástroj vzdělávání a rozvoje zaměstnanců Ministerstva vnitra
Lucie Kuřátková -
Implementace e-learningového kurzu pro veřejnost v Městské knihovně Blansko
Lucie Kolářová -
E-learning - analýza využití e-learningu ve společnosti
Tomáš DĚDINA -
Didactic activities reflecting Montessori principles in teaching and learning English vocabulary with the focus on learners' activation
Tereza Broulíková -
Didaktické hry na vybraná chemická témata - sacharidy, tuky, bílkoviny
Nikola Kalandrová -
Didaktické principy tvorby výuky s využitím digitálních nástrojů
Lucie Žilková