Využití marketingového mixu ve školském zařízení – Dana DOSTÁLKOVÁ
Dana DOSTÁLKOVÁ
Bachelor's thesis
Využití marketingového mixu ve školském zařízení
The application of marketing mix in a school organization
Abstract:
Bakalářská práce popisuje marketingový mix Domu dětí a mládeže v Ústí nad Orlicí (dále DDM ÚO), který je vhodný k analýze marketingového mikroprostředí organizace. Cílem práce je zanalyzovat stávající marketingový mix organizace. Na základě zjištěných informací navrhnout možnosti zlepšení a využití marketingového mixu, aby přání a potřeby klientů a zákazníků DDM ÚO byly lépe uspokojovány.Abstract:
The bachelor project describes the marketing mix of Dum deti a mladeze in Usti nad Orlici, which is suitable for analyzing marketing of the organization. The target of the project is to analyze the present marketing mix of the organization. On the basis of founded information is to suggest possibilities of improving marketing mix so that the DDM UO customers´ wishes and needs are better supplied.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 3. 2013
Accessible from:: 22. 3. 2013
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2013
- Supervisor: PaedDr. Jiří Grenar
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
DOSTÁLKOVÁ, Dana. Využití marketingového mixu ve školském zařízení. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.3.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 22. 3. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / field:
Pedagogy / School Management
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného lazeňského zařízení X-
Adam Makiš -
Marketingový mix vybraných výrobních podniků
Filip Kuželka -
Marketingový mix cestovního ruchu na příkladu daného zařízení
Markéta Paclíková -
MARKETINGOVÝ KOMUNIKAČNÍ MIX VYBRANÉHO LÁZEŇSKÉHO ZAŘÍZENÍ X
Adam Makiš -
Marketingový mix ubytovacího zařízení
Hana Zezulková -
Marketingový mix vybraného restauračního zařízení
Michaela Mühlová -
Marketingový mix ve zvoleném restauračním zařízení
Tereza Splítková -
Marketingový mix v zvoleném restauračním zařízení
Jana Šidlová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights