Využití marketingového mixu ve školském zařízení – Dana DOSTÁLKOVÁ
Dana DOSTÁLKOVÁ
Bakalářská práce
Využití marketingového mixu ve školském zařízení
The application of marketing mix in a school organization
Anotace:
Bakalářská práce popisuje marketingový mix Domu dětí a mládeže v Ústí nad Orlicí (dále DDM ÚO), který je vhodný k analýze marketingového mikroprostředí organizace. Cílem práce je zanalyzovat stávající marketingový mix organizace. Na základě zjištěných informací navrhnout možnosti zlepšení a využití marketingového mixu, aby přání a potřeby klientů a zákazníků DDM ÚO byly lépe uspokojovány.Abstract:
The bachelor project describes the marketing mix of Dum deti a mladeze in Usti nad Orlici, which is suitable for analyzing marketing of the organization. The target of the project is to analyze the present marketing mix of the organization. On the basis of founded information is to suggest possibilities of improving marketing mix so that the DDM UO customers´ wishes and needs are better supplied.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2013
Zveřejnit od: 22. 3. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2013
- Vedoucí: PaedDr. Jiří Grenar
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DOSTÁLKOVÁ, Dana. Využití marketingového mixu ve školském zařízení. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.3.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 3. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Školský management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného lazeňského zařízení X-
Adam Makiš -
Marketingový mix vybraných výrobních podniků
Filip Kuželka -
Marketingový mix cestovního ruchu na příkladu daného zařízení
Markéta Paclíková -
MARKETINGOVÝ KOMUNIKAČNÍ MIX VYBRANÉHO LÁZEŇSKÉHO ZAŘÍZENÍ X
Adam Makiš -
Marketingový mix ubytovacího zařízení
Hana Zezulková -
Marketingový mix vybraného restauračního zařízení
Michaela Mühlová -
Marketingový mix ve zvoleném restauračním zařízení
Tereza Splítková -
Marketingový mix v zvoleném restauračním zařízení
Jana Šidlová
Název
Vložil
Vloženo
Práva