Matthias Ploem

Bakalářská práce

Marketing strategy of PepsiCo

Marketingová strategie společnosti PepsiCo
Anotace:
Srovnání marketingové strategie společnosti PepsiCo ve Spojených státech amerických s tou, která se uplatňuje v České republice. Srovnání nám umožní zodpvědět následující otázku: Je PepsiCo v České republice stejně silná jako ve Spojených státech amerických ? V první části budou vysvětleny kritické pojmy týkající se "marketingu" a "značky", které poskytnou čtenářům hlubší pochopení související s těmito …více
Abstract:
The comparison of PepsiCos marketing strategy in the United States of America to the one applied in the Czech Republic is being analyzed in order to provide an answer to the following question: is PepsiCo as strong in the Czech Republic as in the United States of America? In a first part, critical terms related to marketing and brand will be explained, to provide the readers with a deeper understanding …více
 

Klíčová slova

Marketing PepsiCo Strategie
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 5. 2017
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Michiel Puelinckx

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69425

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business