Barbora Kleinerová

Bakalářská práce

Marketingová strategie značky Club-Mate

Marketing strategy of the Club-Mate brand
Anotace:
Obsahem bakalářské práce "Marketingová strategie značky Club-Mate" je zhodnocení současné marketingové strategie pomocí marketingového mixu, SWOT analýzy a terénního výzkumu. Cílem této práce je na základě vyhodnocení současné marketingové strategie navrhnout doporučení pro zlepšení marketingové strategie do budoucna. Dále pak na základě vlastního terénního výzkumu určit, na kterou cílovou skupinu …více
Abstract:
The content of the bachelor thesis "Marketing strategy of the Club-Mate brand" is to evaluate the current marketing strategy using the marketing mix, SWOT analysis and field research. The aim of this work is to evaluate the current marketing strategy make recommendations for improving the marketing strategy for the future. Furthermore, based on its own field research to determine which target group …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Přemysl Průša

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/57372

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod