Marketingová strategie značky Club-Mate – Barbora Kleinerová
Barbora Kleinerová
Bakalářská práce
Marketingová strategie značky Club-Mate
Marketing strategy of the Club-Mate brand
Anotace:
Obsahem bakalářské práce "Marketingová strategie značky Club-Mate" je zhodnocení současné marketingové strategie pomocí marketingového mixu, SWOT analýzy a terénního výzkumu. Cílem této práce je na základě vyhodnocení současné marketingové strategie navrhnout doporučení pro zlepšení marketingové strategie do budoucna. Dále pak na základě vlastního terénního výzkumu určit, na kterou cílovou skupinu …víceAbstract:
The content of the bachelor thesis "Marketing strategy of the Club-Mate brand" is to evaluate the current marketing strategy using the marketing mix, SWOT analysis and field research. The aim of this work is to evaluate the current marketing strategy make recommendations for improving the marketing strategy for the future. Furthermore, based on its own field research to determine which target group …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57372
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Přemysl Průša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57372
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - projektová studie
Pavel Řepásek -
Marketingový mix internetového obchodu na různých zahraničních trzích
Andrea Kramecová