Málotřídní škola jako kulturní a společenský fenomén v obci – Lenka TOMÁŠKOVÁ
Lenka TOMÁŠKOVÁ
Master's thesis
Málotřídní škola jako kulturní a společenský fenomén v obci
Village School With Few Classes As a Cultural And Social Phenomen
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá málotřídní základní školou, která působí jako kulturní a společenský fenomén v obci. Teoretická část stručně popisuje dějiny povinné školní docházky s hlavním zaměřením na málotřídní školy. Dále je uvedena charakteristika, popis aktivit dětí, pedagogů a rodičů základní školy Jívová, která byla zvolena jako ukázková málotřídní škola. Empirická část se snaží proniknout do názorů …viacAbstract:
The dissertation deals with village school with few classes which operates as a cultural and social phenomen in village. The theoretical part briefly describes the history of compulsory education with a focus on village school with few classes. There are listed characteristics, description of activities of children, teachers and parents of primary school Jívová, which was chosen as a sample of village …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2013
Zverejniť od: 17. 6. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Alena Vavrdová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TOMÁŠKOVÁ, Lenka. Málotřídní škola jako kulturní a společenský fenomén v obci. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.6.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 6. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Needs Pedagogy / Teaching primary school classes 1 through 5 and special education
Práce na příbuzné téma
-
Specifika práce učitele na málotřídní škole se zaměřením na žáky se specifickými poruchami učení
Alena Kubíčková -
Specifika výuky v málotřídní škole
Kamila Rychterová -
Specifika inkluzivního vzdělávání žáků v malotřídní škole
Kateřina PODEŠVOVÁ -
Technická výchova a její specifika na málotřídní škole
Erika KRAUSOVÁ -
Specifika realizace hudebních činností v malotřídní mateřské škole - případová studie
Lucie GEMBČÍKOVÁ -
Specifika rozvoje komunikačních kompetencí v málotřídní škole
Iveta Rašovská -
Specifika malotřídních škol a vliv veřejného mínění na jejich působnost
Lenka KALHOUSOVÁ -
Specifika malotřídních škol a vliv veřejného mínění na jejich působnost
Lenka KALHOUSOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
18. 6. 2013