Martina Chládková

Bakalářská práce

Marketingový mix ve vybrané maloobchodní prodejně

Marketing mix in selected retail store
Anotace:
Chládková, M. „Marketingový mix ve vybrané maloobchodní prodejně“. Bakalářská práce Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019.Bakalářská práce se zabývá analýzou současné podoby marketingového mixu ve vybrané maloobchodní prodejně. Jejím cílem je návrh na zlepšení fungování vybraných prvků rozšířeného marketingového mixu. Návrhy vychází z analýzy vnějšího prostředí, analýzy konkurence a z provedeného …více
Abstract:
Chládková, M. „Marketing mix in selected retail store“. Bachelor Thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2019.This bachelor thesis is focused on analysing the current marketing mix of a selected retail store. Its aim is to improve selected elements of current extended marketing mix. Proposals are based on the analysis of external environment, competition and market research. In order to fulfil the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Marek Záboj, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický