Ing. Petra Škopková

Bachelor's thesis

Spotřebitelské soutěže vybrané společnosti

Consumer s Competitions in Selected Company
Abstract:
Tato bakalářská práce je věnována spotřebitelským soutěžím jako jednomu z účinných nástrojů podporujících prodej. Vzhledem k počtu vyhlašovaných spotřebitelských soutěží lze vyslovit hypotézu, že v tomto procesu dochází k situacím, které jsou v rozporu s teorií tohoto marketingového nástroje a které výrazně omezují jeho potenciál. Proto jsou zde uvedeny i příklady spotřebitelských soutěží, včetně jejich …more
Abstract:
This Bachelor thesis is devoted to consumer competitions as one of the effective tools to support sales. Given the number of declared consumer competitions we can hypothesize that in this process there occur situations that are inconsistent with the theory of this marketing tool and they greatly limit its potential. Therefore in this thesis there also are listed examples of consumer competitions including …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 6. 2011
  • Supervisor: Ing. Martina Sedláková
  • Reader: Ing. Romana Šlechtová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní