Ing. Petra Škopková

Bakalářská práce

Spotřebitelské soutěže vybrané společnosti

Consumer s Competitions in Selected Company
Anotace:
Tato bakalářská práce je věnována spotřebitelským soutěžím jako jednomu z účinných nástrojů podporujících prodej. Vzhledem k počtu vyhlašovaných spotřebitelských soutěží lze vyslovit hypotézu, že v tomto procesu dochází k situacím, které jsou v rozporu s teorií tohoto marketingového nástroje a které výrazně omezují jeho potenciál. Proto jsou zde uvedeny i příklady spotřebitelských soutěží, včetně jejich …více
Abstract:
This Bachelor thesis is devoted to consumer competitions as one of the effective tools to support sales. Given the number of declared consumer competitions we can hypothesize that in this process there occur situations that are inconsistent with the theory of this marketing tool and they greatly limit its potential. Therefore in this thesis there also are listed examples of consumer competitions including …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Martina Sedláková
  • Oponent: Ing. Romana Šlechtová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní